Sector
  • Agrarisch & Milieu
  • Architectuur & Design
  • Automotive
  • Bouw
  • Financiële sector
  • Gezondheiszorg & Farmacie
  • Horeca
  • ICT-sector
  • Industrie & Productie
  • Juridisch
  • Marketing & Commumicatie
  • Onderwijs
  • Sociale sector
  • Vastgoed & Makelaardij
  • Zakelijke dienstverlening
Waar

Veelgestelde vragen

Lidmaatschap:

– Hoe lang duurt mijn lidmaatschap?

Een lidmaatschap voor een profiel bij Adviesnetwerk duurt een jaar.

– Wordt mijn lidmaatschap automatisch verlengd?

Als u bij het betalingsproces een automatische incasso heeft ingesteld zal uw lidmaatschap automatisch verlengd worden.

Zoekmachine:

– Hoe worden de zoekresultaten van adviesnetwerk gecategoriseerd?

De zoekresultaten worden geheel willekeurig getoond. Mocht u filters hebben gezet worden ook de resultaten hierbinnen geheel willekeurig getoond.

– Bovenaan de zoekresultaten staan uitgelichte adviseurs, wat betekent dit?

De adviseurs die uitgelicht zijn in de zoekmachine hebben een advertentiecampagne gezet voor hun profiel. Deze campagne laat hun bovenaan de zoekresultaten getoond worden.

Dashboard:

– Wat kan ik met een advertentiecampagne?

Met een advertentiecampagne kunt binnen het netwerk meer zichtbaarheid genereren. U kunt ervoor kiezen om een campagne in te stellen op verschillende locaties binnen het netwerk. Door middel van deze campagnes bent u sneller vindbaar op deze locaties.

– Mijn factuur heeft geen goede opmaak in de voorvertoning hoe wijzig ik dit?

Bij het voorvertonen van uw factuur in het dashboard toont de factuur een standaard opmaak. Zodra u deze download als pdf krijgt de factuur een geschikte opmaak.

– Wat is het verschil tussen mijn profielgegevens en mijn accountgegevens? En hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

De profielgegevens zijn de gegevens die u openbaart via uw registratie bij Adviesnetwerk. Uw profielgegevens kunt u wijzigen door in te loggen, uw eigen profiel te zoeken via de zoekbalk, als u uw eigen profiel weergeeft ziet u onderin een optie om uw profiel te wijzigen. Hiernaast kunt u simpelweg navigeren vanuit uw dashboard > mijn profiel > vervolgens klikt u op de drie puntjes achter uw profiel > wijzig mijn profiel.

Uw accountgegevens zijn de gegevens die bij ons bekend zijn en vermeld worden op uw factuur. Deze gegevens kunt u wijzigen door in te loggen en vervolgens te navigeren naar uw dashboard. Zodra u in uw dashboard bent ziet u rechts bovenin ≡ (drie streepjes), als u hierop klikt ziet u ‘accountgegevens’. Zodra u hierop klikt komt u bij het scherm waar u uw accountgegevens wijzigt.

Betaling:

– Mijn factuur weergeeft de verkeerde informatie, hoe wijzig ik dit?

De informatie die in uw dashboard weergegeven wordt zijn uw accountgegevens die op uw factuur komen. Zodra de accountgegevens op in uw dashboard gewijzigd worden zullen de gewijzigde gegevens zichtbaar zijn op de factuur in uw dashboard. Deze factuur kunt u vervolgens als een pdf downloaden.

– Via welke betaalmethoden kan ik betalen?

De betalingen die naar Adviesnetwerk worden gedaan zullen via Mollie Payments verlopen. Deze betalingsmethode ondersteunt vrijwel al uw mogelijke betalingsopties.

– Waar zie ik mijn facturen?

Zodra u bij Adviesnetwerk een subscriptie hebt lopen worden de gemaakte facturen automatisch zichtbaar gemaakt in uw dashboard onder het kopje ‘Facturen’.

– Kan ik een automatische incasso instellen?

Bij het doorlopen van de betalingsprocedure krijgt u een optie of u het lidmaatschap automatisch wilt verlengen. Als u dit aanvinkt wordt uw lidmaatschap middels een automatische incasso steeds verlengd.

– Hoe stop ik de automatische verlenging van mijn lidmaatschap?

30 dagen voordat uw lidmaatschap afloopt krijgt u van ons een mail dat deze eindigende is. Mocht u het lidmaatschap liever niet verlengen kunt u deze eindigen via uw dashboard. U gaat dan naar uw dashboard > mijn profiel > vervolgens klikt u op de drie puntjes achter uw profiel > verwijder mijn profiel. Zodra uw profiel verwijderd is zal de subscriptie die hieraan gekoppeld is niet meer verlengd worden.